Preskoči na sadržaj

Dostava i povrati

Dostava i povrati


Uvjeti isporuke i preuzimanja

Ovi Uvjeti isporuke i preuzimanja određuju uvjete za ispunjavanje narudžbi za proizvode kupljene u našoj internetskoj trgovini. Ovi uvjeti odnose se na opće Uvjete poslovanja koji su ključni dio ugovora o kupnji na internetu, a kupac je suglasan s njima.

Načini, troškovi i rokovi dostave

Obično se predmeti šalju dan nakon potvrde narudžbe na internetu ili što je prije moguće. Nakon otpreme predmeta kupcu šaljemo obavijest.

Naša usluga dostave isporučuje većinu paketa u roku od nekoliko radnih dana od obavijesti o otpremi. Kupac može provjeriti status narudžbe na svom korisničkom računu u našoj internetskoj trgovini.

Kupce putem e-maila obavještavamo o mogućim dužim rokovima isporuke ili nedostupnim predmetima. U slučaju da kupcu duže vrijeme isporuke ne odgovara, kupac nas može obavijestiti, a mi ćemo predmet ukloniti iz narudžbe ili ga zamijeniti drugim.

Pridržavamo pravo narudžbu podijeliti u nekoliko pošiljaka zbog različitih stanja dostupnosti predmeta iz narudžbe. Naručene predmete možemo poslati sve odjednom ili djelomično, a u tom slučaju dostavit ćemo ih u nekoliko pošiljaka. Za djelomičnu dostavu, odmah ćemo vam poslati predmete koji su na zalihi, a ostatak čim budu dostupni. U svakom slučaju, samo jednom ćemo naplatiti troškove dostave.

Ako odaberete način plaćanja uplata na bankovni račun, isporuka može biti odgođena, jer narudžba ide u obradu tek nakon primitka uplate na naš bankovni račun, a ne nakon potvrde narudžbe.

Troškovi dostave mogu ovisiti o veličini i težini paketa, kao i vrijednosti narudžbe. O trošku isporuke za vašu narudžbu bit ćete obaviješteni u postupku slanja narudžbe u našoj internet trgovini.

Dostavu vrši naš partner GLS. Nakon otpreme narudžbe partner obaviještava kupca o datumu i vremenu dostave paketa.

Osobno preuzimanje

Moguće je i osobno preuzimanje kupljenih predmeta. Preuzimanje je moguće svaki radni dan od ponedjeljka do petka, između 9:00 i 15:00 uz prethodnu najavu na kontakt podatke (e-mail ili mobitel). Kupljeni predmeti čekaju na preuzimanje najviše 30 dana od obavijesti o narudžbi spremnoj za preuzimanje.

Povrat robe je moguć na adresi našeg proizvodnog pogona:

Masaprint d.o.o.
Ulica Bedema ljubavi 74A, 10361 Sesvetski Kraljevec
10000 Zagreb
Hrvatska

Pravo na otkazivanje kupnje

Kupac koji naručuje proizvode iz OMG shop internetske trgovine, dostupne na omgshop.hr (u daljnjem tekstu: web stranica), može se odlučiti na povlačenje iz ugovora o kupovini iz bilo kojeg razloga tako da obavijesti prodavača Masaprint d.o.o. redovnom poštom ili e-poštom: masaprint@masaprint.hr da se povlači iz ugovora, a najkasnije 14 dana od prijema proizvoda (aka „razdoblje ukidanja“). U slučaju povlačenja u roku od 14 dana od primitka, kupac nije dužan navesti razlog za odustajanje.

Potom, u roku od 14 dana od prijave, roba mora biti poslana u istoj količini i neoštećena prodavaču na sljedeću adresu:

Masaprint d.o.o.
Ulica Bedema ljubavi 74A, 10361 Sesvetski Kraljevec
10000 Zagreb
Hrvatska

Čak i ako se roba vrati u roku od 14 dana od primitka robe, to će se smatrati kao obavijest o otkazivanju kupnje. Vraćamo sva izvršena plaćanja kupcu u roku od 14 dana od primitka poruke i bez zahtjeva kupca.

Kupac mora jasno izvijestiti prodavatelja o odustajanju od ugovora. Izjava o povlačenju mora biti poslana u roku koji je određen za povlačenje (14 dana od primitka proizvoda). Smatra se da je poruka pravovremena ako je pošiljka dostavljena na vrijeme.

Troškove vraćanja robe snosi kupac. Vraćena roba mora biti neiskorištena, neoštećena i u originalnom pakiranju. Kupac mora uz povratnu pošiljku priložiti kopiju računa.

Prigovor

Kupac može prodavaču podnijeti žalbu na kupljene proizvode ako proizvodi nemaju svojstva predstavljena od strane prodavača, ako je prodavač poslao pogrešne proizvode, u pogrešnoj količini, boji ili na drugi način različit od narudžbe kupca. Kupac se na ovaj način može žaliti na proizvode u roku od 14 dana od kupnje i zatražiti zamjenu za isti, besprijekoran predmet ili u zakonskom roku i pod uvjetima za podnošenje zahtjeva za greške.

U slučaju pritužbe, kupac može sukladno zakonskim ograničenjima zatražiti zamjenu predmeta, njihov popravak ili povrat novca. U potonjem slučaju, prodavatelj zadržava pravo naplate najamnine po trenutnom cjeniku za razdoblje u kojem je robu koristio kupac, ali ne više od tržišne vrijednosti smanjene tijekom uporabe i za uporabu predmeta.

Kupac može vratiti reklamiranu robu osobno ili poštom ovisno o dogovoru s prodavateljem. Ne postoji način povrata na naš trošak. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Povrat oštećenih pošiljki

U slučaju da je paket fizički oštećen, pokazuje znakove otvaranja i nema sadržaja, kupac mora pokrenuti postupak žalbe s dostavnom službom koja se koristi za isporuku njegove robe. Ako nam kupac pošalje informaciju o incidentu mi ćemo mu objasniti daljnji postupak žalbe s dostavnom službom. Za prijavu štete potrebno je zadržati originalno pakiranje i zaštitu (paket je u istom stanju kao što ste ga primili bez ikakvog dodavanja, uklanjanja ili izmjene), a zatim dostavnom službom pripremiti zapisnik o oštećenoj pošiljci.  Za reklamaciju je potreban i račun. Zajedno s dostavnom službom pobrinut ćemo se da se prigovor riješi u najkraćem mogućem roku.

 

Važne upute:

Prilikom vraćanja predmeta morate priložiti kopiju računa. Adresa za povrat je:

Masaprint d.o.o.
Ulica Bedema ljubavi 74A, 10361 Sesvetski Kraljevec 
10000 Zagreb
Hrvatska

Ako je paket poslan poštom ili dostavnom uslugom, morate zatražiti i popuniti oštećeni dokument o pošiljci zajedno s njima. Preporučujemo da koristite uslugu dostave koja omogućava praćenje pošiljke i pripremu robe na pravilan način za prijevoz (sigurno pakiranje).

Troškove slanja snosi pošiljatelj, osim ako nije drugačije dogovoreno. Pošiljke s otkupninom ne prihvaćamo.

Ako želite koristiti garanciju, proizvodi će brže biti popravljeni ako garanciju koristite izravno od proizvođača ili ovlaštenog servisa.

Ako imate dodatnih pitanja, kontaktirajte nas na masaprint@masaprint.hr